På äventyr med min Squirtle~

Nu i veckan kom äntligen uppdateringen till Pokémon GO som vi längtat efter - med det så kallade buddy-systemet. Det innebär att du får ha med dig en Pokémon när du är ute och går. Efter en viss sträcka får du en candie till din buddy, vilket gör att det blir lättare att samla candies till de lite ovanligare monstren. Min absoluta favorit-Pokémon i första generationen är Blastoise, så det var ju en självklarhet att Squirtle skulle bli min första buddy.
 
Så här såg det ut när Squirtle plockade upp sin första candy! XP:n har tyvärr ingenting med det att göra, haha. Kläckte ett ägg precis innan. Det är en bit kvar innan jag har min Blastoise, men då kan jag ju bara njuta längre av min söta buddy.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0