Ännu fler Tsum Tsums~

Min lilla Tsum Tsum-samling växte lite mer idag, helt oväntat! Jag var in i en leksaksaffär, och snubblade över en mer enkel Musse och Mimmi - som jag så klart var tvungen att ta med mig hem! 
 
Alltså, de är ju bara så söta! 
 
Min första Tsum Tsum köpte jag förra året i New York - en Mimmi utklädd till frihetsgudinnan. När vi var i London i januarii hittade jag jättegulliga Tsum Tsums med drottning-tema. Och så nu, på hemmaplan, hittade jag som sagt Musse och Mimmi i normala kläder. 
 
Här har vi hela gänget! Jag har absolut ingen brådska med att köpa flera - det är ju så mycket roligare att köpa plats-specifika Tsum Tsum väl på plats! Det finns till exempel ett par jättesöta med Paris-tema - men dem vill jag ju köpa i Paris, och inte någon annanstans. De blir som en liten extra påminnelse från resorna, helt enkelt. 
 

Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

GLAD PÅSK! :D

ha en bra dag

2017-04-15 @ 16:35:10
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Sarah Sjöstedt

Åh! de är så jäkla söta och så populära i Japan! Var själv nära på att köpa en del när vi var inne i Disneybutiken i Shibuya men där var så mycket med folk så jag pallade knappt att vara där inne. Kul att se att de börjat komma till Sverige nu med :D

Svar: De är helt underbara! Känns vettigt att samla i sakta takt - finns ju så många olika!
Mlie-Redfield

2017-04-16 @ 10:31:32
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0