Förbereder inför kvällens stream~

Ikväll kommer jag äntligen streama igen, yay! Det blev som sagt ett litet uppehåll på grund av all teknikstrul. Runt 19:00 kommer streamen dra igång, på https://www.twitch.tv/mlie_redfield. Jag har suttit och fixat lite i layouten på min kanal, eftersom jag tyckte att det var lite väl rörigt. Så här såg det ut innan:
 
Som sagt - lite väl rörigt. 
 
Och så här såg det ut efter lite fixande! Inte helt perfekt, men helt klart mycket bättre. 
 
Ikväll ska jag börja streama Stardew Valley! Jag har aldrig spelat det förut, så det kommer nog bli kul! Hoppas vi ses i chatten.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0