Årets sista stream~

Ikväll är det dags är stream igen, och det blir årets sista. Streamen börjar 18:30. Helt sjukt hur snabbt 2017 har gått. Jag började streama regelbundet i mars i år, efter att tidigare ha streamat nån gång då och då. Och det är så himla kul! Älskar verkligen att sitta och spela och ha chatten att prata med samtidigt. Och ikväll blir alltså den sista streamen för i år. Då kommer vi fortsätta spela Resident Evil 2!
 
 
Jag spelar GameCube-versionen, även om bilden ovan visar något helt annat, haha. Alla bilder för Resident Mlievil togs samma dag, och jag tänkte inte på att det var GameCube-versionen jag skulle spela, haha. Så kan det gå! 
 
Det skulle vara kul om ni ville komma och säga hej i chatten. Streamen börjar 18:30, och ni har länken till min twitch-kanal här: https://www.twitch.tv/mlie_redfield
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0