Guld värt~

Idag släpps äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN Resident Evil 7 Gold Edition! Som helt enkelt är en liten samling av huvudspelet, och all DLC som släpptes i början av året. OCH det DLC som släpps idag - End of Zoe och Not A Hero. Just Not A Hero är gratis för alla som tidigare har köpt spelet, eftersom det sköts fram så himla mycket. Det skulle ha släppts i april, men det är alltså först idag som det går att spela.
 
 
Och som jag har längtat! Resident Evil 7 är utan tvekan det bästa jag spelat i år. En värdig uppföljare till en spelserie som jag älskar. Så nu vet ni vad jag kommer göra så fort jag får möjlighet. Längtar så himla mycket!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0