Herkules på Streamhjälpen~

Den här veckan kan vi inte bara se Musikhjälpen, vi kan även se Webhallens Streamhjälpen! Som alltså är samma sak som Musikhjälpen - fast med spel. Det är Webhallens initiativ, och pengarna som samlas in (i skrivande stund över 80.000 kronor) kommer gå till Musikhjälpens insamling. Streamhjälpens schema är fullspäckat med saker, så det finns någonting som intresserar de flesta under den här veckan. På lördag, mellan klockan 12:00 och 20:00, har Speedrunner-föreningen Ludendi styrt upp en massa speedruns. Och då, på lördag klockan 13:00, kommer jag speedrunna Herkules. Det kommer bli så kul! Men jag är redan så himla nervös. Segmentet innan Ludendi är speedruns med Endy. Så det blir minst sagt mycket speedrunning på lördag.
 
 
Alltså, lördag klockan 13:00 spelar jag Herkules på Streamhjälpen! Länk: https://www.twitch.tv/webhallen
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0