Mina nio mest gillade bilder i år~

Året börjar gå mot sitt slut, och som vanligt ville jag se vilka av de bilder jag lagt upp på instagram i år är de mest gillade. Så vi tar en titt på dem!
 
 
En väldans massa selfies med min fina sambo, så klart. Som vanligt lite Resident Evil-relaterat. En riktigt rolig behind-the-scenes av hur jag tar vissa av mina bilder, haha. Och så det gjorde mig väldans glad - att mitt världsrekord är en av årets mest gillade bilder.
 
2017 har varit ett intressant år (mer om det en annan gång), och det ska bli spännande att se vad 2018 har att bjuda på. 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

haha jag älskar bilden i mitten! Den är så bra :D Alla bilder är fina <3 men den i mitten är så jäkla ball!

Svar: Hahahahahha, jag med! Kände att det behövdes förevigas!
Mlie-Redfield

2018-01-01 @ 19:21:40
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0