En riktig fest~

Min teckning inspirerad av Jack's 55th Birthday från Resident Evil 7 är äntligen helt klar. Jag har tidigare visat lite hur det har sett ut när jag har jobbat med den. Och nu är den alltså färdig. Och det är nog det bästa jag någonsin har gjort.
 
Det blev helt enkelt en riktig fest. Även fast Mister Purple sedan länge har tappat sin hatt. Det som den här bilden främst ska användas till är som framsida för de videos från min stream som jag sparar på YouTube. Givetvis de gånger då jag spelar just Jack's 55th Birthday. Jag är åtminstone riktigt nöjd med hur den blev. Ibland är det bara så mycket bättre att måla digitalt!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0