Hej, Generation 2~

Jag spelar fortfarande Pokémon GO. Även om det inte är lika mycket nu som i somras. Men det ska det nog snart bli ändring på - Generation 2 har precis släppts. Tidigare har vi endast kunna fånga några av de babypokémon som finns, men nu går det även att få tag på resten.
 
Och den nya uppdateringen kom med ett klädbyte! Och fler outfit-alternativ. Det känns som att de piffat upp det mesta inför alla nya Pokémon.
 
Furret blev min första Generation 2 fångst, yay! Så himla söt. Jag ser fram emot en massa promenader med en massa nya Pokémon!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Kul med ny uppdatering! Nu kommer man nog börja spela lite mer aktivt igen :D

Svar: Om vädret samarbetar så ;)
Mlie-Redfield

2017-02-17 @ 17:17:17
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: SpeLinnea

Yaaay hurra! Fångade 19 stycken nya första dan. Det känns som att det börjar rulla lite igen efter att man (jag) bara fångat en handfull varje dag, och då samma gamla hela tiden.

Svar: Ooooh, bra jobbat! =D Men det är ju kul nu när det finns så många nya ^^
Mlie-Redfield

2017-02-21 @ 20:41:09
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0