London 2017, del 1~

Äntligen kommer det lite bilder från vår London-resa! Konserten med Poets of the Fall var det som fick oss att åka till London, och eftersom jag aldrig hade varit där innan var det kul att uppleva den staden. Vi kom fram på måndagskvällen, så då blev det i stort sett bara mat och sedan sovdags på en gång, haha. Tisdagen var vår stora turistdag. Vi hade skrivit ner alla ställen vi ville till, och efter att ha ätit en riktigt god frukost gav vi oss ut. Med St Paul's Catheral som första stopp.
 
 
Så himla fint!
 
Promenaden fortsatte sedan längs med Themsen.
 
 
Vi hittade London Eye, yay!
 
Och tog bilder med Big Ben i bakgrunden.
 
Och en fågel.
 
 
 
 
Vi passade på att ta en selfie också.
 
 
"Hello, it's Mlie!" Kunde ju inte låta bli, haha.
 
Vi gick igenom en mysig liten park.
 
Här har vi Buckingham Palace.
 
Vi lyckades komma dit precis när de gick förbi!
 
Nästa stopp var Piccadilly Circus.
 
 
 
 
 
Efter många timmars promenad var det riktigt gott med lite mat! Helt klart en bra turistdag i London. Vi hann med att se allt vi ville se, yay!
 
Det blev inte så mycket shopping, men jag hittade åtminstone några saker. Så glad att jag fick tag på dessa Tsum Tsums - de hade släppts veckan innan vi var där. Helt klart en bra turistdag i London. Vi hann med att se allt vi ville se, yay! Det var vår tisdag det. Onsdagen var som sagt konserten, men vi hann ju med annat under den dagen också. Men det får ni se en annan gång.
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Kul att se att man kan turista i London även om det inte är sommar! Fy vad jag vill dit dock, inte minst för att besöka Warner Bros studion, Harry Potter-nörd som jag är. =D

Svar: Det var lite kallt, men det gick det med! Dit vill jag också - var dock inget som vi hann med den här gången. Men jag tror du kommer gilla mitt nästa London-inlägg =D
Mlie-Redfield

2017-02-03 @ 22:11:22
Postat av: Kattis

Många härliga bilder på staden!☺

Svar: Tack så mycket! =)
Mlie-Redfield

2017-02-04 @ 08:41:07
URL: http://stellaefoto.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0