Många timmar med Resident Evil 7~

Alltså, Resident Evil 7. Underbara, fina, Resident Evil 7. Jag kan inte få nog. Igår kväll satt jag och skrattade under ett parti för att det var så pass galet. En minst sagt intressant kontrast till de gånger då jag hoppar högt av jumpscares och är livrädd medan jag smyger mig fram. Det här spelet är verkligen precis så som jag hoppats att det skulle vara.
 
 
Jag har kommit ganska långt in i spelet, men än har jag många timmar kvar. Jag vill inte att det ska ta slut.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Visst är det underbart! I love it! Längtar tills André och jag ska fortsätta. Vi kör första spelomgången tillsammans. Supermysigt :D

Svar: Ååh, det lät ju helt fantastiskt! ^^ Jag och Andreas körde i skift. Jag spelade när han jobbade, när han kom hem spelade han medan jag såg på =) Det bästa är ju att på något sätt uppleva spelen tillsammans.
Mlie-Redfield

2017-01-27 @ 11:00:36
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0