Bästa från i förrgår~

Eftersom det var måndag i förrgår satt jag så klart och streamade. Just nu är det Resident Evil 4 som jag tar mig igenom för typ miljonte gången. Men plötsligt hände någonting som jag aldrig hade sett förut, och som tur var hann Danny med att göra ett clip av det så att det går att se det om och om igen! Ganadon i fråga hade nog inte sina glasögon på sig, helt enkelt.
 
Länk till klippet: https://clips.twitch.tv/HyperExpensiveChowderKreygasm
  
Ibland blir jag bara så överraskad över hur bra AI:n är i Resident Evil 4, haha!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0