En massa nya selfies~

Jag har länge velat byta ut några av mina bilder - som till exempel min kanalbild på twitch och YouTube. Så jag ställde uppkamera och stativ framför min Resident Evil-samling, och tog ett par sefleis.
 
Eller ja, ett par - 82 stycken blev det. Haha! Jag tror att jag hade lite för roligt. Hur jag vet det? Den här bilden existerar:
 
Hihi! Så nu har jag lite bilder att gå igenom. Jag hoppas att jag lyckades få några riktigt bra! Självutlösaren och jag är inte riktigt världens bästa vänner. Men i värsta fall så har jag ju åtminstone den bilden, haha!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0