En ny look~ Och stream ikväll!

Sådär, då har jag uppdaterat både min kanalbild och profilbild på twitch, yay! Det var på tiden, helt enkelt.
 
Så här såg det ut innan. Med en ganska så tråkig kanalbild och en suddig profilbild. Det går ju inte!
 
Och här har vi det nya utseendet! Jag är riktigt nöjd med hur det blev. Och för at inviga allt det nya blir det så klart en stream ikväll.
 
Hihihi, den här bilden. Så bra. Streamen drar igång 19:00, och precis som bilden ovan avslöjar blir det Resident Evil 4. Från början! Hoppas vi ses i streamen! (Länk här).
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Snyggt! Så fint med högupplösta bilder.

Svar: Tack! Ja, det gör så otroligt mycket!
Mlie-Redfield

2017-03-18 @ 15:38:02
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0