Ännu ett dop avklarat~

Igår genomförde vi streamens fjärde dop i Stardew Valley. Det var gårdens första ko som skulle få ett namn med hjälp av chatten. Innan vi kommer till kons underbara namn, tänkte jag att vi kunde kolla vad de andra djuren på gården heter. 
 
Först har vi vår katt - Ttaklaireso. Ttak = katt baklänges. Sedan Claire, och till sist So. Det var gårdens första dop, och namnet skapades genom att slå samman några namnförslag.
 
Här ser vi våra två hönor. Den vita fick namnet McNugget, och den bruna heter King Hen. Nu var det chatten som fick rösta på de namnförslag som de gillade mest. 
 
Och så här såg omröstningen ut igår kväll när vår ko skulle få sitt namn! Det var jämnt mellan Bo-Ko och Storf-Muus, så vi gjorde en omröstningen med bara dem två, som en liten final. Vinnaren?
 
Storf-Muus!
 
Världens sötaste lilla ko. 
 
Häng med i chatten när jag streamar Stardew Valley på twitch! Måndagar + fredagar, 18:30-21:00. Hoppas vi ses där!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0