Skrämd av Siri~

Jag streamade Stardew Valley i vanlig ordning i kväll, och medan jag var nere i gruvan och samlade Copper Ores bestämde sig Siri för att skrämma mig.
 
Länk till klippet: https://clips.twitch.tv/DeterminedSpineyAnteaterPastaThat
 
Jag hade lyckats lägga armbågen just på hemknappen, och blev inte lite rädd när hon började prata från ingenstans, haha! Tack till Danny som fixade klippet åt mig! Vill ni se mig spela live är det bara att följa mig på twitch. Jag streamar måndagar och fredagar, klockan 19-21. Hoppas att vi ses i chatten!
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Loool! "Jag förstod inte vad du sa!"

Svar: Dat Siri, haha!
Mlie-Redfield

2017-05-27 @ 18:26:19
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0