Äventyret har tagit slut~

I kvällens stream blev vi äntligen klara med min genomspelning av Pokémon Leaf Green (även kallad Mliefgreen). Det har varit en lång resa (40 timmar och 45 minuter), men vi tog oss ända till slutet. 
 
 
De Pokémon som till slut slogs mot elitfyran och champion var KFC, Squirtlan, Digerdoden, Hypnotoad, Eldkvast och Lil' hiro. 
 
Under resans gång har det blivit en hel del skratt. Så jag tänkte helt enkelt lämna några av de clips som gjorts på vårt äventyr.
 
"OhNoBluescreen no!". Här får vi se varför vi inte fick någon Meowth i laget...
 
"Evil Boss Mlie". Skadeglädje är den enda sanna glädjen?
 
"En spännande rival-fight". So intense!
 
"Nejelie evolved into YESelie!" Varning för höga skrik, haha. Jag har ju redan skrivit att vi blev champion, men var det verkligen så lätt...?
 
Jag har haft så otroligt kul med Mliefgreen. Visst, efter alla dessa veckor kunde jag ibland tröttna helt på spelet. Men chatten verkar ha haft kul med spelet, så då har det gett mig energi nog att fortsätta kämpa. Utan chatten hade det här inte varit lika kul som det blev. Så tack till alla som har tittat, hjälpt till att döpa Pokémon genom strawpolls, chattat, skämtat och bara varit med mig under den här långa resan. Nu lämnar vi Mliefgreen bakom oss, och ser fram emot ett helt annat spel nästa fredag.
 
Passa på att följa mig på twitch!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0