Mlie och hiro på Spelhjälpen~

Både jag och Andreas har fått den stora äran att bli inbjudna till årets upplaga av välgörenhetsstreamen Spelhjälpen. Streamen börjar klockan 10:00 nu på lördag (14/10), och slutar någon gång under söndagen. I år går de insamlade pengarna till Kvinna till Kvinna, som arbetar för kvinnors rättigheter. Streamen kommer vara fylld av spel och olika gäster, och jag är jätteglad över att få vara med på plats! 
 
Jag kommer alltså speedrunna den svenska versionen av Herkules. Det här betyder dock att det inte går att ta världsrekordet - men det kommer bli kul ändå! 
 
Och Andreas kommer att spela ett eller fler Game Boy-spel - vilka det blir får vi se på lördag!
 
Vi kan inte säga exakt när vi kommer spela, eftersom det inte finns något schema än. Så fort det kommer upp kommer jag uppdatera med tiden. Men vi vet att det kommer att bli på lördag! Fram tills dess hittar ni oss som vanligt på twitch: Emelie, Andreas.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0