Ny trailer inför Not A Hero (RE7 DLC)~

Det har släppts en ny trailer som ska locka oss till att vilja spela det DLC till Resident Evil 7 som släpps gratis till de som redan har spelet 12/12 - Not A Hero. DLC:t kommer att handla om Chris Redfield, och hans jakt på Lucas Baker.
 
 
Jag fastnade verkligen för Lucas i Resident Evil 7, så det ska bli kul att se mer av honom! Den 12/12 släpps även Resident Evil 7 Gold Edition, och DLC:t The End of Zoe. Det sistnämnda ingår i Gold Edition och är gratis för de som har köpt Season Pass.
 
Det kommer bli kul att få ut ännu mer av storyn till detta fantastiska spel.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0