Draw with Jazza~

En av mina favoritkanaler på YouTube är Draw with Jazza, där Jazza (eller Josiah Brooks, som han egentligen heter) gör en massa tutorials, utmaningar och designa olika karaktärer. Idag tänkte jag helt enkelt dela med mig av några av hans videos, medan jag fortsätter redigera bilderna från Retrospelsfestivalen.
 
 
 
 
Och, till sist, en video från när Jazza tog sig an den mest episka utmaningen någonsin - One man band art challenge. Live. På Vidcon Australia. Jag följer även hans vlogg-kanal, så jag har sett honom öva inför det här uppträdandet. Och resultatet är helt fantastiskt: 
 
 
Jag är så glad att jag lyckades hitta Jazzas kanal - och nu har ju ni också gjort det!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0