Evil Boss Mlie~

Eftersom det är fredag idag var det dags att fortsätta med äventyret i Pokémon Leaf Green i streamen. Det blev en timmes övertid, och jag spenderade 30 minuter för att lyckas fånga en riktigt envis Tangela. Kvällens stream var riktigt rolig, och det var ju mycket chattens förtjänst. Det absolut roligaste som hände idag var dock när jag tog fram mitt mest ondskefulla skratt någonsin, och blev Evil Boss Mlie.
 
 
Stackars Rhyhorn, haha! Länk till klippet: https://clips.twitch.tv/FilthyAssiduousTriangleDxCat
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0