Moonlight Kissed~

Mitt favoritband, Poets of the Fall (som jag har sett live i London!), släppte igår musikvideon till låten Moonlight Kissed. Precis som bandets tidigare musikvideos berättas en historia, som är väldigt talande även fast den är relativt simpel. Att det skulle komma någonting relaterat till just Moonlight Kissed hintades det om redan i början av september. Vi fick då se en bild på ett piano med ordet "witchcraft", som sjungs i låten - What is this if not some witchcraft. Och igår fick vi äntligen se att det faktiskt var just Moonlight Kissed som fick en musikvideo. 
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0