Resident Evil 7 Gold Edition~

Att jag fullkomligt älskade Resident Evil 7 är det väl få som har missat. Därför blev jag extra glad när jag fick ett mail om att Resident Evil 7 Gold Edition kommer att släppas 12/12! Den här nya utgåvan innehåller så klart spelet och det tidigare släppta DLC-innehållet (Banned Footage Vol. 1 och 2), samt det helt nya End of Zoe. OCH så kommer äntligen, äntligen, Not A Hero att släppas, och det kommer att vara helt gratis på grund av de förseningar som har varit. Jag ser riktigt mycket fram emot att spela både End of Zoe och Not A Hero! 
 
 
 
Trailern säger inte så mycket, men den fångar ändå upp mitt intresse. Nu ser jag helt plötsligt fram emot december!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0