Tredje plats~

I min stream i måndags spelade jag Herkules. Jag lyckades inte klara en endaste runda, men vi hade riktigt kul ändå! Dagen efter, alltså i tisdags, streamade Andreas som vanligt sitt Projekt Game Boy. Och jag spelade Herkules precis bredvid honom. Som vanligt. Och jag lyckas ta ett nytt personbästa som var 8 sekunder snabbare än det förra. Vilket tog mit upp till 3:e platsen på listan på speedrun.com
 
 
Ett personbästa på 32 minuter och 13 sekunder. Tredje plats. Världsrekordet kommer närmare, men det finns mycket som jag fortfarande behöver öva på. Det är svårt att spela bra och samtidigt hålla en dialog med chatten, så det är därför jag aldrig kan spela bra live på stream, haha. Åtminstone inte i min egen stream. De som såg Andreas stream i tisdags kunde höra mitt glädjerop när jag tog mitt nya personbästa: https://clips.twitch.tv/ArbitraryOpenPhoneVoteNay
 
 
Det var OhNoSpyware som var snabb och skapade det här klippet. Så kul! Känns så himla bra att tredjeplatsen äntligen är min. Jag ska minsann ta världsrekordet också! 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0