Ordning på rosetterna~

Jag älskar diadem. Helst de med rosetter på. Jag har till och med gjort två egna och planerar att göra ännu fler. Det enda som har varit lite jobbigt är att jag inte riktigt haft plats för alla. 
 
 
Så här förvarades mina diadem tidigare - och det var svårt att få fram just den jag ville ha. Så jag kände att det var dags att göra någonting åt det. Efter att ha gått och tänkt på det och planerat det ett tag, hittade jag till slut en lösning som passade. Och så här ser det ut nu:
 
 
Alla diademen är fint upphängda och i ordning! Jag har gått och spanat på det här gallret ett tag och funderat på hur jag skulle kunna hänga upp diademen på det. Och så hittade jag världens sötaste och mest färgglada klämmor! Nu är det betydligt lättare att hitta det diadem jag vill ha. 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0