900 followers special~

På lördag kommer jag fira att jag har över 900 följare på twitch, yay! Det har gått så himla fort, och nu är det helt klart dags att fira. Jag hoppas att ni vill fira med mig! Specialstreamen börjar 15:00 på lördag, och har ingen satt sluttid. 
 
 
Alldeles precis NU tänkte jag avslöja vilket spel jag kommer att spela. Det är ett spel som jag alltid ville ha när jag var liten, men som jag aldrig fick. Ett spel som jag testade på leksaksaffären och drömde om att ha själv. Men det blev aldrig att jag fick det, och jag köpte det aldrig heller för egna pengar. Jag fick det av Andreas för ett par år sedan. Spelet som jag kommer spela på lördag är... *trumvirvel* Pokémon Snap!
 
Hoppas att vi ses i chatten på lördag! Här är min twitch-kanal: https://www.twitch.tv/mlie_redfield
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0