Älskade Poets~

Poets of the Fall är mitt absoluta favoritband. Jag har tidigare bloggat om deras nya singel, False Kings. I söndags tog jag tag i att göra det där inköpet från deras hemsida som jag bara inte kunde sluta tänka på. Och passade på att köpa lite till när jag ändå var igång. Idag fick jag hem paketet.
 
 
Nu har jag en signerad Clearview LP, yay! Jag har redan LP:n, inplastad. Det var därför jag tvekade lite. Men jag kunde helt enkelt inte låta bli. Den är ju signerad! Det är min tredje signerade grej från bandet, hehe. Och så köpte jag en tygväska med deras logga, och en tygposter från musikvideon till Moonlight Kissed. Jag är så himla glad att jag hittade detta fantastiska band för 8 år sedan. 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0