Nytt världsrekord~

Jag passade på att spela lite Hercules innan Andreas stream igår. Och jag lyckades ta nytt världsrekord: 9.2 sekunder snabbare än mitt förra! 
 
 
Rundan började, som ni ser i bilden här ovan, med två röda splits. Sedan fick jag till en bra Centaur's Forest, och helt plötsligt hade The Big Olive gett mig ett enormt försprång. Nästan 18 sekunder! Som sedan tappades på grund av en miss på Hydran och en långsam Medusa. Rundan avslutades med min snabbaste Hades-fight någonsin. Så himla glad att jag lyckades krossa mitt gamla världsrekord så här pass mycket! Mitt Sum of best Segments får mig dock att vilja kämpa för att få ner tiden ännu mer. Det gäller bara att göra allting så bra som möjligt! 
 
Mitt tidigare världsrekord var 30:55. Det nya är 30:46. Så kul!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0