En streamfri vecka~

Igår började speedrun-eventet Awesome Games Done Quick (AGDQ), som håller på dygnet runt ända fram till söndag morgon. Alla insamlade pengar kommer att gå till Prevent Cancer Foundation. Speedrunners från en väldans många olika länder kommer att visa upp sina runs under veckans gång. Schemat är fullspäckat, och vi har minst sagt många timmars speedruns att njuta av fram tills på söndag morgon. AGDQ är en av årets roligaste veckor.
 
Mina egna streams är inställda den här veckan. Så att jag kan se så mycket som möjligt av AGDQ. Mina streams fortsätter som vanligt från och med måndag 15/1. 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0