Hej, 2018~

Då var vi här. På andra sidan nyårsafton. Det är år 2018. Ett av mina nyårslöften för i år är att äta mindre godis. Istället för att säga att jag inte får äta godis på vardagar, säger jag att jag får äta godis på helgerna. Det låter lite mer positivt. Att ta bort godis helt har jag försökt, men misslyckats med förut. Så vi tar en liten mjukstart. Men jag känner att jag absolut inte vill leva ett liv utan choklad. Hur skulle det se ut?! Haha!
 
Jag hade årets första stream igår. Det var en väldans trött Emelie som satte sig och spelade Resident Evil 2. Vi klarade LeonB, och drog direkt igång med LeonA. Årets första klipp skapades av Burkman1989, i slutet av LeonB. När jag började få lite panik, haha.
 
Länk till klippet ovan: https://clips.twitch.tv/FaintCrackySharkStinkyCheese
 
Alltså, klipp på twitch är så himla roliga. Det gjordes en hel del klipp på min twitchkanal 2017, och jag hoppas att det blir minst lika många klippvärdiga stunder 2018!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

jag gillar din inställning till att vända det till det positiva! Det är så det ska vara. Man ska inte förbjuda sig för att äta något. Och livet utan choklad vore så himla trist!

Svar: Men precis!
Mlie-Redfield

2018-01-02 @ 20:20:37
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0