Nytt streamschema~

Även om jag har ett nytt streamschama nu så är det inte så mycket som har ändrats. Jag streamar fortfarande på måndagar och fredagar. Onsdagarna har dock bytts ut - istället blir det Herkules på söndagar i framtiden. 
 
 
Just nu i Resident Mlievil (som alltså är mitt "maraton" där jag ska spela alla Resident Evil-spelen) börjar vi närma oss slutspurten av Claire B i Resident Evil 2. Så på fredag antar jag att vi kommer byta ut Mr X mot Nemesis. Ni kan nog med säkerhet förvänta er några jumpscares, haha!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0