Vi har spelat: Until Dawn~

Som det sista spelet 2017 valde jag och Andreas att (till slut) ta itu med Until Dawn. Vi har skjtit up det alldeles för länge, så vi bestämde att nu var det dags. Andreas var den som skötte kontrollen, men vi var båda lika delaktiga i de val vi gjorde i spelet. Det här inlägget är helt fritt från spoilers.
 
 
Jag och Andreas har tidigare spelat The Walking Dead och Life Is Strange tillsammans, så det här var inte vårt första möte med en story som drivs av de val en gör. Vi satt på helspänn mest hela tiden under genomspelningen. Jag hade hört mycket bra om Until Dawn innan, och jag kan förstå var de hyllningarna kom ifrån. Samtidigt som spelet absolut har sina brister. Allt som allt är vi nöjda med spelet, även om det inte alltid gick som vi tänkte oss när vi gjorde våra val. Until Dawn var helt enkelt ett helt okej slut på spelåret 2017.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0