1000 följare på twitch~

Under gårdagen stream nådde jag en riktigt häftig milstolpe - 1000 följare på twitch! Yay! Känns fortfarande så overkligt. Det är väldans många personer. Tusen personer. Så häftigt! Jag är så himla glad och tacksam för allt stöd jag får av mina följare. Som alltid göra mina streams så himla roliga. Som alltid skrattar åt mina jumpscares, haha! Det är lätt att vara en glad streamer med såna fantastiska följare. Stort TACK till alla som någonsin har kollat på mina streams. Ett ännu större TACK till alla som valt att följa mig. Ni är fantastiska. TACK så himla mycket!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0