Fullt upp med SGDQ~

Jag har varit så inne i Summer Games Done Quick (SGDQ) den här veckan att jag helt glömt bort att blogga. Oops! Summer Games håller på fram till söndag morgon, och det är event som jag verkligen tycker mycket om att kolla på. Även om det vid första anblick inte funnits alldeles för mycket på schemat som har lockat mig, så har jag överraskats av en hel runs som visats sig vara riktigt roliga. Under sommareventet kommer alla insamlade pengar att gå till Läkare Utan Gränser. Så bra! Älskar att se världens bästa hobby samarbeta för att göra världen lite bättre. Jag har haft semester från streamen den här veckan. Jag är tillbaka på twitch på söndag kväll. Fram tills dess kommer jag se en massa runs på SGDQ.
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0