Streamschema för Mliesommar~

Det är Midsommarafton på fredag, och då kommer jag inte streama. På söndag börjar Summer Games Done Quick (SGDQ), och jag kommer inte streama någonting under den veckan. Jag är tillbaka som vanligt på twitch 1/7. MEN. Jag KOMMER streama nu på lördag! Vi börjar runt 16:00, och spelar till sent. Första ska vi klara av Resident Evil Survivor, sedan blir det ett hemligt spel som jag hört ska vara läskigt... Kommer bli kul! För att förtydliga lite har ni mitt Mliesommarschema här:
 
Hoppas att vi ses i streamen på lördag!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0