Spel & Sånt - invigning av nya lokalen~

I lördags var det dags för tv-spelsbutiken Spel & Sånt att öppna upp i en helt ny lokal i Norrtälje. Tvärs över gatan från den gamla. Vi åkte dit, och jag tog en massa bilder. Här kommer de!
 
Medan jag tog bilder med min kamera filmade David och Andreas till sin YouTube-kanal.
 
Så mycket retro! Och en Mlie i speglingen.
 
Den tredje upplagan av Thomas "Sol" Sunhedes bok säljs exklusivt på Spel & Sånt.
 
POP!-figurer i mängder.
 
Datortillbehör så långt ögat når.
 
Och brädspel för alla smaker.
 
 
Och även nyare spel, så klart.
 
Hela retroväggen! Kläder och dylikt fanns inte på plats vid invigningen, men de kommer ha en fin plats så småningom. Och den där Nintendo-globen är så häftig! 
 
En liten överblick.
 
Och jag själv - med väldens häftigaste amiibo!
 
När butiken väl var invigd hittade vi grusove och weirdwolf. Och grus gav oss en påse med godsaker - läsk till Andreas, och choklad till mig! Så glad!
 
Lirod, Martin Lindell och Sol hade en panel.
 
Lisa var den enda som hade tid att titta in i kameran. Det var fullt upp mest hela tiden - jättekul att så många var där.
 
Och Andreas var nöjd med sitt inköp! Här ska spelas Detective Pikachu.
 
Det var minst sagt en lyckad dag! Ser fram emot ett återbesök till butiken senare i år.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0