Glassbild - bonus~

Som ni såg ändrade jag hela layouten för glassbilderna i och med årets tillägg. Medan jag letade upp tidigare års glassbilder, hittade jag en som jag aldrig publicerat förut. Som är ganska många år äldre än glassbilden från 2011.
 
 
En väldans liten Mlie! Med en rosett i håret redan då. Jag vet inte vilket år den här bilden är tagen. Men utan tvekan någon gång under det tidiga 90-talet. Jag tyckte den var alldeles för bra för att inte visa. Det är nog den äldsta glassbilden jag har, hihi!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0