Mässtrött och redo för stream~

Vi hade så himla kul på Retrospelsmässan! Jag som vanligt en väldans massa bilder (batteriet till min kamera tog nästan slut), så jag har en hel del att gå igenom och redigera. Så det blogginlägget kommer att publiceras någon gång under de närmaste dagarna. Tack till alla som var där och gjorde dagen så fantastisk! 
 
Jag passade på att ta en powernap tidigare. Efter en liten middag är det dags att förbereda för kvällens stream - med The Binding of Isaac: Afterbirth. Planen var att jag skulle fortsätta med Fatal Frame/Project Zero, men jag känner att jag är lite för sliten efter helgen för att kunna spela något läskigt, haha! Streamstart 19:00 på https://www.twitch.tv/mlie_redfield
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0