Nämen HEJ~

Hejsan! Det är maj nu. Mitt senaste blogginlägg skrevs i mitten av april. Sedan dess har jag blivit ett år äldre, och vämen har kommit på riktigt. Och eftersom det är maj är det glassbilds-tider. Den riktiga glassätardagen var igår, men då hade jag en heldag med min mamma (yay!) och hade inte en tanke på att äta en 88:an. Men det är lugnt - förra årets bild kom upp i slutet av maj. Jag har fortfarande massvis med tid! Men det är inplanerat för morgondagens röddag. Andreas måste ju också vara med! Så innan ni får glassbilden får ni en bild från i helgen, på ett soligt slott i världens bästa Örebro.
 
 
Annars i livet då? Streamen rullar på som vanligt. Vi har kommit en bra bit in i Chris kampanj i Resident Evil 6. Jag har även börjat med att hålla strawpolls där ni får rösta på vilket spel ni vill se i mina söndagsstreams. Hittills har det blivit Ape Escape 2 och Fatal Frame/Project Zero. Ser fram emot att se vilket spel som väljs den här gången! 
 
Det var allt från mig idag. Förlåt för att det har gått en hel månad - det känns verkligen som en hel evighet sedan jag bloggade sist. Tröstar er med en glassbild imorgon - HYYYPE!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0