Ombyggnad pågår~

Som ni kanske har sett så har bloggen äntligen en ny bakgrundsbild, yay! De gamla träpanelerna hade gjort sitt, och fick istället ge plats åt lite spets. Det tog mig alldeles för lång tid att göra den bakgrunden, men det var det värt! Framöver kommer även header-bilden att bytas ut. Det kommer bli så kul att se slutresultatet - det är verkligen på tiden att bloggen fräschas upp lite. Detsamma gäller för min twitch-kanal. Där kommer panelerna (som även de består av träpaneler) bytas ut, och den header-bild som kommer användas på bloggen kommer användas även där. Det måste ju se åtminstone lite sammanhängande ut! Ombyggnationen har dock fått tagit ett steg tillbaka. Fokus just nu ligger på att redigera alla bilder som jag tog på Retrospelsmässan i lördags. Så himla många! Men jag har redigerat de flesta. Om allt går som det ska borde det blogginlägget publiceras imorgon. 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0