Snart dags för Retrospelsmässan~

Årets bästa dag är nu bara en enda vecka bort! Retrospelsmässan är nu på lördag 26:e maj, på Bananpiren (Frihamnspiren) i Göteborg. Inträdet är 200 kronor, vilket minst sagt är helt överkomligt med tanke på att mässan i år har öppet från 09:00 till 21:00. Jag och Andreas kommer att vara där hela dagen. Det som vi så klart är mest intresserade av är marknaden. Det är alltid lika kul att spana efter spel att köpa! Under dagen kommer det även finnas utställningar, cosplay, speedruns, och speltävlingar. Det finns med andra ord en massa bra anledningar för att besöka årets mässa!
 
 
Som sagt, jag och Andreas kommer att vara på mässan hela dagen. Hoppas att vi ses där!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0