Stream ikväll - Fatal Frame/Project Zero~

Streamdags ikväll, 19:00! Det blir fortsättningen på Project Zero - eller Fatal Frame, som det heter i USA. Så jag använder båda namnen för att vara lite extra tydlig, hihi. För att ge er en bra bild över hur det spelet är att streama, tänkte jag dela med mig av ett klipp från förra veckans stream. "Spel plz", klippt av Dannythepooh.
 
 
 
Observatory Man är extra bra på att dyka upp ur tomma intet.
 
Streamstart 19:00. https://www.twitch.tv/mlie_redfield
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0