Vårstädning~

Igår påbörjade jag det stora uppdraget. Vårstädning. I mitt rum. Alldeles för mycket saker och ingenstans att ha det är en bra beskrivning över varför det tar så lång tid att gå igenom allt. Jag har kämpat länge även idag, och tagit mig igenom mer än hälften. Imorgon blir det dags att ta itu med det sista (hoppas jag).

Man gör riktiga fynd när man går igenom lådor man inte öppnat på ett tag (står de längst in under sängen är det ju inte så enkelt direkt), och ett av de fynden var det block jag letat efter. I den planerade historien har jag inte bara vanliga zombies, utan även ett par olika "steg" i utvecklingen för dessa odöda. En enda A4 sida i blocket innehåller med andra ord väldigt mycket text. Resten av blocket är tomt. Förhoppningsvis får jag snart idéer att fylla det lite extra med.

Det har varit lite glest på blogg-fronten den senaste tiden, och det var ju inte direkt meningen. Jag har haft ett par idéer för nya inlägg, men de har bara inte känts bra nog. Har dock ett på gång som kan läggas upp om inte en alltför avlägsen framtid. Vad det handlar om får ni se då =D



Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0