Utökning av spelhyllan~

I mars skrev jag ett blogginlägg om min Resident Evil-samlings nya hem. Idag bar det iväg på äventyr på IKEA för att köpa en till hylla - men inte till mig. Den här gången var det Andreas som behövde mer hyllplats för sina spel.
 
 
Andreas hade mätt ut att hyllan skulle få plats perfekt där under fönstret.
 
Spelen vid sidan om får inte plats i de tre stora hyllorna.
 
Passade hur bra som helst! In med lite hyllplan bara, sen kan spelen få sin plats.
 
 
Omplacering pågår.
 
Sådär ja!
 
Det blev ju hur bra som helst det här - och nu finns det plats för ännu fler spel. Vardagsrummet blev genast lite nördigare.
 

Kommentarer
Postat av: magnus

Lyxigt att slippa ha spelen undangömda i flyttlådor ...

Svar: Mjo, det är ju lite roligare när man har dem framme.
Mlie-Redfield

2014-07-08 @ 14:21:35
URL: http://fundersamt.se
Postat av: Kerstine

Snyggt det blev! Får komma o kolla irl snart o spela ME :-)

Svar: Visst blev det! Jaa, det tycker jag verkligen! =D Har ju fortfarande kvar en tallrik som är din också, så då har du en till anledning att komma och hälsa på ;)
Mlie-Redfield

2014-07-08 @ 19:55:55
Postat av: MissNekiya

Nörden i mig sjunger av glädje (och avundsjuka) över den fina hyllan! Snyggt!

Svar: Haha, tro mig, jag är avis jag med över den spelhyllan! x) Tack!
Mlie-Redfield

2014-07-08 @ 20:06:06
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se
Postat av: Emmy

Oh, jisses vilken samling ni har där! :D
Ser riktigt nice ut.

Svar: Det är en hel del, hehe ^^ Tack så mycket =)
Mlie-Redfield

2014-07-10 @ 20:54:14
URL: http://Ajmiee.blo.gg

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0