Bästa bokmärket~

Innan jag började på universitetet läste jag mycket. När man studerar hinner man inte direkt koncentrera sig på så mycket annat än kurslitteraturen, så det var längesedan jag faktiskt läste ut en bok nu. Jag fick en hel del böcker i julklapp, bland dem Under the Dome som jag satte igång med nästan direkt. Min sambo tycker dock att mitt val av bokmärke är lite lustigt.
 
Det var liksom den biten papper som fanns i närheten när jag behövde lägga ifrån mig boken. Men det är inte första gången jag låtsas att en pappersbi är ett bokmärke. Jag har gjort så så länge jag kan minnas.
 
Harry Potter och Halvblodsprinsen fick dock ett lite större bokmärke. Noggrant utrivet, haha! Jag har gjort två egna bokmärken som är mer än bara en bit papper. Det ena har jag tidigare visat här i bloggen. Det andra...
 
Är så här fin! Jag var sexton när jag målade den, okej? Haha! Wesker håller koll han - både på var i boken jag är och hur många gånger jag har läst dem. Viktiga grejer!
 
Anledningen till att jag bestämde mig för att skriva det här blogginlägget är att jag äventyrade på Etsy idag och hittade ett bokmärke som fick mig att fnissa lite för mycket:
Hihi, har ni någonsin sett ett mer underbart bokmärke?
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Det där var nog ett av de grymmaste bokmärken jag sett! =D Själv brukar jag köra med kort från min gamla UNO-kortlek =)

Svar: Det är helt fantastiskt! ^^ Haha, det fungerar det med!
Mlie-Redfield

Postat av: MissNekiya

Håller med, så grymt snygga bokmärken! Själv "lånade" jag ett rätt fint läderbokmärke av min ömma moder, det använder jag rätt ofta ^^

Svar: Åh, det låter liiiite mer hållbart än en bit papper! ^^
Mlie-Redfield

2014-03-11 @ 18:48:07
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se
Postat av: Sting

Hehe, najs! Jag använder bokmärket jag fick av dig med Rebecca o Billy. :3

Svar: Ååååååh, gör du det? =D Vad glad jag blir! ^^ Får nog göra en lite mer uppdaterad version av den någon dag ;)
Mlie-Redfield

2014-03-11 @ 20:21:11
Postat av: Sarah Sjöstedt

Hahaha! Jag är likadan när det kommer till bokmärke. Antingen så river jag av en bit papper eller så viker jag en liten hörna i kanten av sidan (dock sällan det händer för det blir så fult..) :P

Svar: Så jobbigt att faktiskt vara engagerad i sin jakt på bokmärke ;) Jag tror nog aldrig jag har vikt en sida någon gång. Har nog alltid haft papper nära till hands, haha!
Mlie-Redfield

2014-03-12 @ 13:14:31
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

haha vad coolt bokmärke :D

Svar: Visst är det! =)
Mlie-Redfield

2014-03-16 @ 01:39:50
URL: http://adaras.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0