Klä dig som en fangirl~

Ibland lägger jag upp outfit-bilder på min instagram. Idag var en av de dagarna. Efter att ha bytt kläder femtioelva gånger bestämde jag mig för att hoppa in i en tidsmaskin och gå tillbaka till hur jag brukade klä mig - som en fangirl.
 
De flesta nördiga tröjorna är i herrstorlekar. Just den här är i medium, och är en av mina favoriter. Matchar man det med en kjol, leggings, ett sött armband och en rosett i håret är man redo att ge sig ut i världen. Jag vet inte riktigt varför jag tappade fangirl-stilen. Den är ju så jag! När jag ändå plockade ut den här ur garderoben passade jag på ta med mig mina andra Resident Evil-tröjor också. Det har blivit ett par genom åren.
 
De är som sagt plockade direkt ur garderoben, så de är lite skrynkliga. Så blir det när de ligger orörda i en halv evighet. Den gröna hoodien skulle jag faktiskt kunna bo i om jag kunde. Så himla mysig! Jag har en jättefin Resident Evil 5-tröja också, som jag fått av världens bästa Sanna, men den ligger i tvättkorgen.
 
De här två är från New Yorker för en väldans massa år sedan. "Zombie King"... fnissar lite varje gång. Jag har skrivit ett inlägg om mina nördiga tröjor tidigare, även det för en massa år sedan (tre år). Eftersom jag ändå skulle skriva det här inlägget passade jag på att leta upp det inlägget också. "Att klä sig som en fangirl~" kan läsas här. Ett av mina personliga favoritinlägg - mest för att jag fortfarande är lika glad över mina tröjor!
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Så himla fin! :)

Svar: Tack!
Mlie-Redfield

2015-04-08 @ 16:37:30
URL: http://https://minegensite.wordpress.com/
Postat av: Sting

Jag är så avundsjuk på dina snygga t-shirts! ;) Den med "Zombie King" är riktigt klockren. Jag fattar inte varför jag inte har införskaffat mig nå RE tröja (förutom den med RE5 då), jag borde ta itu med det. ^^

Svar: Jag tycker du ska unna dig ett par snygga tröjor ;)
Mlie-Redfield

2015-04-08 @ 17:38:20

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0