De senaste tillskotten~

Jag har, som vanligt, jobbat mycket och sent den här veckan. Jag är lite för bra på att stänga, haha. Så jag har helt missat att blogga om mina senaste tillskott till Resident Evil-samlingen. Nej, jag har inte fått hem den sak som jag har teasat om länge - det här är två helt andra saker.
 
 
Biohazard Deadly Silence Limited Pack. En riktigt häftig utgåva till DS-portningen av det första Resident Evil-spelet.
 
 
Och PC bigbox-utgåvan av Resident Evil 2. Helt oöppnad och helt underbar.
 
Jag tyckte det skulle vara kul att ha med samlingen i bakgrunden, istället för att bara fota grejerna på bordet eller golvet. Hur det ser behind the scenes? Inte lika snyggt!
 
 
Men kul hade jag, haha! Får testa mig fram tills jag hittar en lösning jag gillar.
 
Det är alltid lika roligt att få hem nya saker till min ständigt växande samling.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Så kul när ens samling växer! Din imponerar stort på mig :D

Svar: Tack så mycket! ^^ Det är ju det =D
Mlie-Redfield

2015-08-16 @ 20:33:55
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: opkij

Haha, sista bilden var en höjdpunkt. Jag såg nyligen den där Deadly Silence boxen till salu och tänkte, den där har hon väl inte? Tur att den är på plats nu, riktigt fin!

Svar: Hihi, hade lite väl roligt när jag tog den xD Det var faktiskt så att Andreas köpte den först, sedan kände han att den passade bättre hos mig. Så vi gjorde ett litet byte ^^ Den är jättefin!
Mlie-Redfield

2015-08-19 @ 18:02:56
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/
Postat av: opkij

Ja det är klart att den ska stå i din samling! För mig är det lite så med Kingdom Hearts-spelen, jag har undvikit att köpa alla fina utgåvor som finns eftersom min syster är ett större fan och samlar lite smått på dom.

Svar: Du kanske börjar samla du med någon gång! =)
Mlie-Redfield

2015-08-20 @ 22:04:30
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0