En ledig fredag~

Jag hade en period för ett tag sedan då jag var ledig i stort sett varje torsdag. Den här veckan hamnade min lediga dag på denna (ganska) soliga fredag. Och här sitter jag med persiennerna neddragna och dricker en stor kopp te. Idag har jag en massa tvätt att ta hand om, och sedan ska jag skriva in min del av "läxan" från förra inspelningstillfället med Robert. Vi ska spela in på söndag, så än så länge har ni möjlighet att lämna kommentarer. Passa på! Det är den sista delen som ska spelas in på söndag, och då kommer vi gå in på alla olika sidospår i den här otroligt utspridda serien. Och det är där min läxa kommer in - eftersom jag har spelat de flesta av sidospelen är det min uppgift att skriva en liten sammanfattning om dem så att vi är lite förberedda när det väl är dags att börja prata.
 
 
Det har varit så otroligt kul att spela in den här podcasten tillsammans med Robert! Det är lite trist att det bara är ett inspelningstillfälle kvar, men jag ser fram emot att lyssna på de olika avsnitten när de är färdiga och har laddats upp.
 
Bilden ovan (och nästföljande länk) länkar till Spel 223:s Facebooksida. Vill ni lyssna på alla avsnitt av podcasten (klart ni vill!) klickar ni här. Det här projektet blev mer omfattande än jag trodde det skulle bli, men jag är så glad att jag fick vara en del av det. Nu måste jag börja skriva, men vi syns väl i min stream ikväll?
 

Kommentarer
Postat av: Nate Traveller

Aww... Så fina ord.

Då vi började hade inte jag heller någon aning om hur omfattande podden skulle bli men det har varit en väldigt rolig resa att göra med dig. Tack för att du ställde upp! :)

Svar: Tack för att du ville ha med mig! =D
Mlie-Redfield

2015-05-08 @ 16:57:05
URL: http://moment223.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0