Lite måste man ju unna sig~

Idag plingade det på dörren, och jag fick ta emot det här:
 
Det som är i det här paketet är någonting som jag har sett fram emot i ett par månader. En present till mig själv, kan vi säga. Jag missade att köpa det som finns i paketet när det först fanns tillgängligt. Så då ville jag inte missa chansen att få hem en när den blev tillgänglig igen.
 
Massa små skumpluppar, men... vad är det där svarta?
 
Jag fick min alldeles egna Jaclyn Hill Favorites palett! Mitt köp slutfördes tre minuter efter att den kommit upp igen på hemsidan. Några dagar senare var den helt slutsåld, för andra gången. Men jag lyckades knipa åt mig en.
 
28 ögonskuggor från Morphe Brushes. Det är alltså Jaclyn som själv har valt ut sina favoriter, och satt samman dem till den här paletten.
 
Jag var så ivrig att testa dem att jag tänkte ut en liten look med både glittriga och icke-glittriga färger. Fyra stycken, totalt. Ögonskuggorna kosta i normala fall 2 dollar styck (galet), men det var så klart ett specialpris när man köpte den här paletten. Då blev det ungefär 1 dollar per ögonskugga. Yes please! Men i jämförelse med ögonskuggorna från Makeup Geek, som Andreas gav mig i födelsedagspresent, är skillnaden tydlig. Makeup Geek, som säljer sina skuggor till "normalpris", är bättre än dessa som kostar 2 dollar. Men, för att kosta så lite så är Morphe-skuggorna ändå riktigt bra. Jag är nöjd med paletten, och kommer leka med både de här färgerna och mina Makeup Geek-skuggor. Möjligheterna är ju nästintill oändliga!
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Fint och kul!

Svar: Ja! Massor att leka med!
Mlie-Redfield

2015-05-05 @ 20:37:33
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Sarah Sjöstedt

Så skoj! :D Önskar att jag själv var duktigare på smink men jag är för okvinnlig för det, haha :P

Svar: Det är det senaste året som intresset växt fram på riktigt för mig ^^
Mlie-Redfield

2015-05-06 @ 12:36:25
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0