Nu är det gjort~

I gårdagens blogginlägg nämnde jag att jag länge hade skjutit upp köpet av den samlingslådan. När jag ändå tog tag i att köpa den, som jag velat göra så länge, passade jag på att färga håret i samma veva också. I en färg som jag har pratat om i ungefär två års tid. Idag var det äntligen dags att ta det steget. Min vän Kerstine hjälpte mig att fixa den nya färgen. Så här blev resultatet:
 
Det är en kopparaktig ton, men det är klart mycket roligare att kalla den orange. Så nöjd med hur det blev! Har som sagt velat ta det här steget länge, men bara skjutit upp det. "Jag gör det i sommar", "jag gör det i höst", "jag gör det i vinter"... i två års tid. Så nu blev det istället "jag gör det på söndag", så var det bara att ta tag i det! Jag behövde den här lilla förändringen.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Så snyggt! Passar dig skitbra :)

Svar: Tack så mycket! Trivs i det =D
Mlie-Redfield

2015-05-03 @ 19:09:19
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Boel

Vad roligt att du gjorde det...! Tycker det blev jättesnyggt! :)

Svar: Tack så mycket, min fina <3
Mlie-Redfield

2015-05-04 @ 20:27:49

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0